برسی گوشی جدید سونی با نام سونی اکسپریا زد ـــ اولترا

یک موبایل.دانلود بازی.یک موبایل دانلود نرم افزار.یک موبایل اندروید

یک موبایل.دانلود بازی.یک موبایل دانلود نرم افزار.یک موبایل اندروید.قیمت های گوشی

با سلام ... ورود شمارا به وبلاگ یک موبایل.دانلود بازی.یک موبایل دانلود نرم افزار.یک موبایل اندروید خوش آمد میگویم ... برای مشاهده کامل مطالب از آرشیو مطالب وبلاگ استفاده کنید.

 

كمپانی سونی محصول جدیدی را به بازار فبلت عرضه كرد كه دارای یك صفحه نمایش 6.4 اینچ است و تهدیدی برای یكنواخت كردن رقابت میان فبلت ها محسوب می شود. سونی Xperia Z Ultra نخستین دستگاه است كه بطور رسمی با پردازنده Snapdragon 800 معرفی شده و همچنین باریك ترین دستگاه با یك صفحه نمایش 1080p است .



 
 

 


لیست ترفندهای نرم افزاری سونی Xperia Z Ultra اینقدر طولانی است كه حتی در صفحه نمایش بزرگ آن نیز جا نمی گیرد. سونی Xperia Z Ultra دارای ویژگی های بسیار جالبی است و بین Xperia Z و Xperia Tablet Z قرار می گیرد كه از همان طراحی باریك OmbiBalance استفاده می كند. فلسفه طراحی آن نیز چنین است"شیشه خوب است ، باریك باشد بهتر است". سونی Xperia Z Ultra فقط 6.5 میلیمتر قطر دارد و باریك ترین دستگاه 1080p محسوب می شود كه بر خلاف Xperia Tablet Z از جدیدترین تراشه و نسخه موجود آندروید یعنی Snapdragon 800 و آندروید 4.2 استفاده می كند.



 
 





سونی Xperia Z Ultra از چهار باند GSM/GPRS/EDGE، پنج باند UMTS/HSPA و 100Mbps LTE پشتیبانی می كند.این فبلت صفحه لمسی بسیار باریك دارای قابلیت ضدآب است. ابعاد آن 179.4x 92.2x 6.5 میلیمتر و وزن آن 212 گرم می باشد. صفحه نمایش 6.4 اینچ لمسی خازنی آن از نوع TFT TriLuminous با وضوح 1080x1920) 1080pپیکسل ) است كه 16 میلیون رنگ را نشان می دهد و به X-Reality و Opticontrast نیز مجهز است. 
محصول جدید سونی دارای امكاناتی مانند پردازنده چهار هسته ای 2.2GHZ Krait 400، پردازنده گرافیك Adreno 330، تراشه Qualcomm Snapdragon 800؛ 2GB RAM و نسخه 4.2 آندروید (Jelly Bean) می باشد. حافظه داخلی آن 16GB است و از محل كارت حافظه microSD پشتیبانی می كند. 
دوربین 8 مگاپیكسل آن به كانون اتوماتیك با تشخیص چهره ، فیلمبرداری ( Full HD(1080P در 30fps با HDR و دوربین ثانویه 2 مگاپیكسل با فیلمبرداری Full HD مجهز است. از گزینه های ارتباطی آن می توان به Wi-Fi a/b/g/n ،Wi-Fi ،hotspot بلوتوث 4، پورت استاندارد microUSB با MHL و USB host، گیرنده GPS با A-GPS، سوكت صوتی 3.5 میلیمتری و NFC اشاره كرد. Xperia Z Ultra به موجب تاییدیه IP58 در برابر گرد و خاك و تا عمق یك متری آب مقاوم است. پنل پشت و جلوی آن دارای پوشش شیشه ای ضد خش است و كناره های آن را نیز فریم فلزی در بر گرفته است.



 
 




طراحی باریك و جذاب علاوه بر تراشه Snapdragon 800، امتیاز ویژه ای به این فبلت می دهد. صفحه نمایش آن نیز علاوه بر وضوح 1080p و اندازه بزرگ دارای تراكم پیكسل 344ppi است. اگرچه ساختار باریك موجب شده است كه توان باطری فقط 3000mAh باشد. سونی Xperia Z Ultra یك فبلت نسبتا بزرگ است كه می توان گفت بین Note II و Nexus 7 قرار می گیرد. آنچه مسلم است این محصول یك گوشی نیست و با اینكه دارای قابلیت های كامل ارتباط تلفنی است اما به راحتی نمی توانید آن را در مقابل گوش خود نگه دارید و با آن مكالمات طولانی داشته باشید. خوشبختانه هندزفری های بسیاری وجود دارند كه می توان از آنها استفاده كرد و سونی SBH 52 نیز یكی از آنهاست.


 
 




كار با این فبلت برای مرور ، مشاهده ویدئو ، بازی ، پیام رسانی و سایر موارد ، تجربه خوبی را برای كاربر ایجاد می كند. طراحی  OmbiBalance  سونی پیش از این در Xperia Z و Xperia Tablet Z نیز وجود داشت. فریم آلومینیومی در كناره های فبلت و وجود شیشه ضدخش در پشت و جلوی آن، علاوه بر استحكامی كه به دستگاه می دهد به جذابیت آن نیز می افزاید.



 
 




اگرچه اكثر اوقات باید پنل پشت و جلوی Xperia Z Ultra را تمیز كنید زیرا اثر انگشت روی شیشه باقی می ماند.



 
 




قطر 6.5 میلیمتری دستگاه بسیار شگفت آور است. كناره های زاویه دار آن موجب می شود خیلی راحت نتوانید آن را در دست نگه دارید اما برای كار كردن با دو دست بسیار مناسب است. وزن آن نیز زیاد نیست و 212 گرم وزنی نیست كه نتوانید آن را در جیب خود تحمل كنید. در هر حال سامسونگ Galaxy Mega 6.3 كه تماما پلاستیكی است و در آن فلز و شیشه وجود ندارد دارای وزن بالاتری است.
صفحه نمایش 6.4 اینچ فبلت دارای وضوح 1080p و تراكم پیكسل 344ppi است یعنی میزان شفافیت صفحه نمایش مانند مدل های رده بالای سال گذشته و iphone 5 است. صفحه نمایش همچنین در مقایسه با Xperia Z دارای زوایای دید بهتری می باشد. با اینحال تغییر رنگ و كاهش كنتراست نیز تا حدودی وجود دارد. سونی اعلام كرد كه صفحه نمایش TriLuminos در Xperia Z Ultra دارای محدوده رنگ گسترده تری از LCD های معمولی است و رنگ ها در این صفحه نمایش بهتر از Xperia Z به نظر می رسند.


 
 

 


پردازنده تصویر X-Reality (جانشین موتور Bravia) نیز بطور هوشمند میزان كنتراست را افزایش می دهد، اشباع رنگ را افزایش داده و میزان نویز را كاهش می دهد. ویژگی Super Resolution نیز اطمینان می دهد كه ویدئو از وضوح 1080p صفحه نمایش بطور كامل استفاده می كند. طراحی Opticontrast به این معنی است كه صفحه نمایش دارای ساختار ورقه ای روی شیشه است تا انعكاس نور را كاهش دهد. سونی ویژگی منحصر به فردی را به صفحه نمایش اضافه كرده است كه به موجب آن می توانید یك مداد یا خودكار بردارید و از آن بعنوان قلم استفاده كنید. قلم های لمسی خازنی نیز بخوبی كار می كنند اما پیدا كردن آنها كمی سخت است. ساختار باریك 6.5 میلیمتری این فبلت امكان نمی دهد كه در بدنه خود یك قلم داشته باشد. 



 
 



    
تاییدیه IP58 در این محصول سونی بالاتر از IP57 در Xperia Z و سامسونگ Galaxy S4 Active است.IP57 حداكثر عمق را به یك متر و زمان غوطه ور بودن را به 30 دقیقه محدود می كند اما IP58 به این معناست كه Xperia Z Ultra می تواند برای مدت طولانی تر در عمق بیشتر آب باقی بماند. این فبلت دارای گزینه استخر شنا برای عكسبرداری در زیر آب است. نداشتن فلاش به این معنی است كه در صورت كم بودن نور محیط امكان گرفتن عكس وجود ندارد.
سوكت صوتی 3.5 میلیمتری در این فبلت اكنون فاقد پوشش محافظ است در حالی كه دو پوشش محافظ مشاهده می شود كه یكی برای پورت microUSB و دیگری برای محفظه میكروسیمكارت و محل كارت حافظه microSD است. این دو پوشش در دو طرف فبلت قرار دارند. سونی Xperia Z Ultra دارای 16GB حافظه داخلی است كه 11GB آن در دسترس كاربر قرار دارد.



 
 




در قاب پشت یك دوربین با حسگر Exmor-RS وجود دارد كه در وضوح 8 مگاپیكسل عكس می گیرد و در 1080p فیلمبرداری می كند. امكان فعال كردن حالت HDR برای عكاسی و فیلمبرداری وجود دارد. دوربین فاقد فلاش LED است.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ یک شنبه 25 / 5 / 1392برچسب:,

] [ 1:24 قبل از ظهر ] [ امیر حسین قاسمی ]

[ ]

مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ، اس ام اس های عاشقانه